Creative Commons License
Είναι ελεύθερη: για Διανομή: για αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση στο κοινό του Έργου. Υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις >>>
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

kas-5-95 500(Μέρος 3ο του δοκιμίου «Η πρόσληψη του Πνεύματος της Ειρήνης»)

Είμαστε μόνον στην αρχή μιας παιδείας ειρήνης και, ίσως, η πιο πραγματική περίοδος ειρήνης, που θα μπορούσε κάποτε να ξεκινήσει, θα ξεκινήσει, αν το επιτρέψουμε εμείς με τις ατομικές και συλλογικές μας επιλογές στην εποχή που έρχεται, όσο και αν αυτό φαίνεται παράδοξο και άκαιρο σε μια τέτοια εποχή καθολικής σύγκρουσης.

Περισσότερα...
 
Η ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΦΕΡΟΥΣΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ & Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

oiti-700-4-85(Μέρος 2o του δοκιμίου "Η πρόσληψη του Πνεύματος της Ειρήνης")

Η ειρήνη έχει μια καθοριστική δυναμική, την οποία αντλεί από το γεγονός ότι λειτουργεί σαν το βασικό πεδίο ασφάλειας, το οποίο, όταν μας προσφέρεται, είναι πάντα αποδεκτό, όμως το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούμε να το προσφέρουμε και στους άλλους.

Περισσότερα...
 
Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

M-24 solon zisis 800(Μέρος 1ο)

Η εσωτερική πρόσληψη του πνεύματος της ειρήνης είναι υπόθεση του καθενός, έχει προσωπικές διαστάσεις καθώς βέβαια και ομαδικές. Η εμφάνιση μιας σύγκρουσης μεταξύ της προσωπικής και ομαδικής συμμετοχικότητας στα πράγματα είναι θεμελιακά βασισμένη στην πλάνη και μπορούμε να αρχίσουμε από αυτό το σημείο, για να αλλάζουμε τη στάση μας απέναντι στα γεγονότα. Η προσωπική ευθύνη σημαίνει προσωπικό αφοπλισμό και τέλος του φθόνου απέναντι στην πραγματικότητα, ενός φθόνου που εκφράζεται με την καταναλωτική παντοδυναμία της επιθυμίας και με τον αβυσσαλέο ναρκισσισμό.

Περισσότερα...
 
Η ΑΓΑΠΗ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΣΗ (της Μαλάμως Στεργίου) Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα
Πέμπτη, 18 Δεκέμβριος 2014 11:16

love solutionΊσως μοιάζει παράξενο να μιλά κανείς για αγάπη και να αναφέρεται σε πoλιτικά ή κοινωνικά θέματα. Ωστόσο είναι γνωστό σε όλους μας ότι τα συναισθήματα αγάπης οδηγούν σε συγκεκριμένες συμπεριφορές που όλοι τις ζούμε (περιορισμένα ίσως, αλλά έχουμε κάποια γνώση τους). Όπως όλες οι έννοιες σαν της αλήθειας, δικαιοσύνης, ισότητας, ευτυχίας, δημοκρατίας κ.λ.π. που το σύστημα έχει διαστρέψει, έτσι και η έννοια της αγάπης έχει περιοριστεί, έχει μικρύνει, έχει αποδυναμωθεί, έχει μιζεριάσει και μάλιστα καμιά φορά θεωρείται τραγική αδυναμία και.... απευκταίο συναίσθημα.

Περισσότερα...
 
Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

arnisi-eirinis-thanatos 250(Μέρος 2ο του δοκιμίου «Η ψυχολογική βάση της ειρήνης»)

Η βασική αυτή τοξικότητα της συνείδησης, δηλαδή η άρνηση της αυτογνωσίας και η πλεονεξία, ξεκινάει από τον φόβο του θανάτου, τον οποίο θα επιδιώξουμε να αναλύσουμε λίγο, για να διευρύνουμε την έρευνα του πεδίου συνείδησης. Ο φόβος του θανάτου είναι συνέπεια της ανεπάρκειας της συνείδησης απέναντι στην πραγματικότητα. Η επίδρασή του οδηγεί σε ακατάπαυστο ανταγωνισμό και σύγκρουση τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, πράγμα που εμποδίζει την πραγμάτωση της ειρήνης.

Περισσότερα...
 
Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

almond-flowers eirini syneidisi yiannis zisis2(Μέρος 1ο του δοκιμίου «Η ψυχολογική βάση της ειρήνης»)
Το όλο ζήτημα της ειρήνης και της λογικής θεμελιακά ανάγεται στις συνθήκες ανάπτυξης της ανθρώπινης εξατομίκευσης του εαυτού ή ατομικοποίησης και νοητικοποίησης παράλληλα με την κοινωνική εποικοδόμηση, η οποία εποικοδόμηση επέρχεται στον ανθρώπινο κόσμο ως συνέπεια της ικανότητας για νέες δημιουργικές διαστάσεις και σχέσεις πέρα από τις στενές ζωικές.
Σε ένα βαθμό μπορούμε να πούμε πως η διαδικασία ατομικοποίησης ή προσωποποίησης διαχέεται σε όλες τις μορφές ζωής, ότι δηλαδή υφίσταται μια διάχυτη ενστικτώδης νόηση σε όλες τις μορφές της φύσης.

Περισσότερα...
 
ΑΝΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΟ (του Βασίλη Βιλιάρδου) Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα
Πέμπτη, 25 Σεπτέμβριος 2014 14:34

fylaki-myalo«Όταν βλέπει κανείς τις σκέψεις του, έχοντας επίγνωση τους, γίνεται έντονα ευαίσθητος, ευέλικτος και ξύπνιος. Εάν είναι όμως κανείς πάντοτε ξύπνιος και σε επαγρύπνηση μέσα του, εναρμονιζόμενος με όσα συμβαίνουν εξωτερικά, δεν πληγώνεται ποτέ».

Αναφορά
Νομίζει κανείς πως είναι λάθος να είναι ανικανοποίητος, ότι φυσιολογικά δεν είναι σωστό – γεγονός που ισχύει σχεδόν απόλυτα. Εν τούτοις, δεν μπορεί να διώξει το συναίσθημα, εάν δεν κατανοηθεί προηγουμένως.

Περισσότερα...
 
ΛΟΚ: Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα
Τρίτη, 23 Σεπτέμβριος 2014 09:24

street and natura rollΗ επιθυμία, τα αγαθά και η ευτυχία του ανθρώπου. Ένα διαχρονικό κείμενο του Άγγλου φιλόσοφου.

ΤI ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΡΑΤΤΕΙΝ; Μετά από επανεξέταση του ζητήματος, είμαι σε θέση να υποθέσω ότι η θέληση δεν καθορίζεται, όπως γενικώς θεωρείται, από το μέγιστο αγαθό στο οποίο αποβλέπει κανείς μελλοντικά, αλλά μάλλον από μια (και δη την πλέον επείγουσα τις περισσότερες φορές) ανησυχία, από την οποία κυριαρχείται κανείς σε παρόντα χρόνο. Αυτή η ανησυχία είναι που καθορίζει αποτελεσματικά τη θέληση και μας θέτει στην τροχιά των τελούμενων από μας πράξεων. Αυτή την ανησυχία μπορούμε να την ονομάσουμε επιθυμία. Πρόκειται για την ανησυχία, την οποία προκαλεί στο νου η έλλειψη ενός αγαθού.

Περισσότερα...
 
SOREN KIERKEGAARD: ΠΕΡΙ ΑΓΩΝΙΑΣ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα
Παρασκευή, 22 Αύγουστος 2014 08:05

Kierkegaard 11ΚΙΡΚΕΓΚΑΡΝΤ (1813–1855) -- Αγωνία  και  ανθρώπινο  άτομο

§1 -- Ο  Κίρκεγκαρντ είναι ο φιλόσοφος που έφερε στο κέντρο της φιλοσοφικής σκέψης την έννοια της αγωνίας και από αυτόν στη συνέχεια την παρέλαβε και την εμπλούτισε με τις δικές του σημάνσεις ο σύγχρονος υπαρξισμός. Τη συγκεκριμένη έννοια τη συζητεί ουσιωδώς στο έργο του η έννοια της αγωνίας.  Τι μας λέει συγκεκριμένα; Πως η αγωνία δεν ταυτίζεται με το συναίσθημα του φόβου, του άγχους και της ανησυχίας. Ενώ αυτά εδώ τα συναισθήματα γεννιούνται από ένα συγκεκριμένο κίνητρο, η αγωνία δεν προκύπτει από κάτι συγκεκριμένο. Ο φόβος, ας πούμε, προκαλείται από την ύπαρξη κάποιου συγκεκριμένου κινδύνου. Η αγωνία όμως δεν έχει να κάνει με κάποιον κίνδυνο, γιατί τότε θα ήταν φόβος και όχι αγωνία. Με τι έχει να κάνει; Με το γεγονός της ύπαρξης του ανθρώπινου ατόμου.

Περισσότερα...
 
10 ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα
Πέμπτη, 14 Αύγουστος 2014 09:14

Shakespeare vikiΟι παρακάτω φράσεις είναι μια εξαιρετική πηγή σοφίας, έμπνευσης, αλλά και πρακτικών συμβουλών.

1. «Ξέρουμε τι είμαστε, αλλά δεν ξέρουμε τι θα μπορούσαμε να είμαστε.» Οφηλία στον Άμλετ
Ο Σαίξπηρ έγραψε την παραπάνω φράση. Τι θα μπορούσαμε να είμαστε;  Γνωρίζουμε την σημερινή ταυτότητά μας, αλλά θα μπορούσαμε να γίνουμε όπως θα θέλαμε να είμαστε. Η άποψη ότι δεν υπάρχουν όρια για τις δυνατότητές μας είναι πράγματι θαυμάσια και θα μπορούσε να είναι οδηγός στην ζωή μας.

Περισσότερα...
 
ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΤΟ ΣΩΜΑ ΩΣ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΕΙΡΗΝΗΣ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

kasetina-20-39Το σώμα, αν και είναι στο επίκεντρο της προσοχής του ανθρώπου, έχει, ουσιαστικά, παραγνωρισθεί, γιατί, από το ένα μέρος, κατανοείται μόνον εργαλειακά και με  βάση το φαίνεσθαι και, από το άλλο μέρος, έχει άρρηκτα συνδεθεί άρρηκτα με τον φόβο του θανάτου, μιας και η δική του ζωή είναι αυτή που –κατά τα φαινόμενα– ορίζει πόση διάρκεια θα έχει η αυτοσυνείδησή μας και οι επιθυμίες μας, με τις οποίες ταυτιζόμαστε.

Το σώμα, όμως, στέκει ηδονικά πέρα από το αυτονόητο της ύλης, στέκει οδυνηρά πέρα από το αυτονόητο. Η οδυνηρότητα αυτή οφείλεται στο ότι, παρά την εγγύτητά του και την προσοχή που του έχει δοθεί, αυτό έχει βρεθεί και παραμένει έξω από την ανθρώπινη συνείδηση, απομονωμένο και ακατανόητο.

Δύο είναι τα ρεύματα που διαπερνούν αυτό το μυστήριο. Το πρώτο είναι η σεξουαλικότητα και το δεύτερο η ψυχικότητα.

Περισσότερα...
 
Η ΖΩΗ ΩΣ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΑΛΛΩΝ ΖΩΩΝ (του Γιάννη Μακριδάκη) Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα
Παρασκευή, 20 Ιούνιος 2014 12:47

a-group-of-cottages-goghΏρες ώρες, κυρίως όποτε απογοητεύομαι που με βάζει κάτω η γη, σκέφτομαι πως ίσως να μην ήταν κι άσχημα να ζω ξανά στην πόλη. Να είμαι συγγραφέας που βγάζει χρήματα και πηγαίνει σούπερ μάρκετ, που τον καλούν και που πηγαίνει στις εκδηλώσεις, να πηγαίνω επίσης σε όποιες ακόμα εκδηλώσεις μ’ αρέσουν ακάλεστος και, κυρίως, να ζω και πάλι όπως παλιά, δίχως καμία ευθύνη της ζωής μου, ανάμεσα σε ομοίως απαλλαγμένους από πρωτογενείς ευθύνες “πολιτισμένους ανθρώπους”, με μόνο μας μέλημα “να περνάμε καλά”.

Περισσότερα...
 
ΕΙΡΗΝΗ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

wheat-field-1888 van gogh2Διατυπώνουμε μερικές αδρές -και μόνον- σκέψεις για τα προβλήματα της παιδείας και της σχέσης της με την ειρήνη: 
1. Η κεντρική ιδιομορφία της ανθρώπινης εξέλιξης και ιστορίας βρίσκεται στο γεγονός ότι στον άνθρωπο η συνείδηση, ο υποκειμενικός παράγοντας, γίνεται ρυθμιστής του αντικειμενικού, πηγή γεγονότων και δράσης. Η παιδεία είναι ακριβώς το μέσο διαμόρφωσης αυτού του υποκειμενικού παράγοντα, της συνείδησης. Από αυτό το γεγονός ξεκινάει και η κυρίαρχη ευθύνη της παιδείας απέναντι στα γεγονότα και τη μορφή του σύγχρονου κόσμου.

Περισσότερα...
 
ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

Η ειρηνική συνείδηση και κοινωνία δεν έχει να κάνει σε τίποτε με στατικότητα, αλλά με ενεργή αρμονία και αβίαστη πρόοδοΣτην έννοια της ειρηνικότητας θα πρέπει να διαλύσουμε άλλον έναν μύθο. Η ειρηνική συνείδηση και κοινωνία δεν έχει να κάνει σε τίποτε με στατικότητα, αλλά με ενεργή αρμονία και αβίαστη πρόοδο.
Αντίθετα, η πολιτική της επίκρισης και της πόλωσης καταστρέφει δυνατότητες και δεν αλλάζει τον κόσμο παρά μόνον στον βαθμό παροδικών ψευδαισθήσεων.
Ο κόσμος μας είναι υπερκορεσμένος από επιθυμία και επικριτική δυσαρέσκεια, αυτή η εξωστρέφεια δεν τον καλυτερεύει, αλλά αντιθέτως τον περιπλέκει.

Περισσότερα...
 
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

dyn.Kathimerinotitas moutsopoulouΕίναι γνωστός ο διχασμός που βιώνει ο άνθρωπος ανάμεσα στην ιδιωτική καθημερινότητά του και στον κοινωνικό και δημόσιο βίο του. Είναι εξαιρετικά παράδοξο το φαινόμενο αυτού του διχασμού και δεν θα μπορούσε να επιλυθεί, αν το άτομο δεν κατανοήσει τη δύναμη που έχει η καθημερινότητά του και τις δυνάμεις που την κυβερνούν. Απόλυτη γνώση δεν είναι δυνατόν να υπάρχει, αλλά ορισμένες αδρές γραμμές κατεύθυνσης ήδη είναι ορατές. Και φυσικά οι ατομικές διαφορές είναι αναρίθμητες και μη προσεγγίσιμες απόλυτα.

Περισσότερα...
 
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ; Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

ti-symbainei-me-to-anthrwpino-eidosΤο «λάθος», είναι λάθος, ακόμη και αν το κάνουν όλοι…
Το «σωστό» είναι σωστό, ακόμη και αν δεν το κάνει κανείς…

Τι συμβαίνει τελικά στο ανθρώπινο είδος;… Τι συμβαίνει στις ζωές μας;…
Ποια είναι αυτή η «αόρατη» παράμετρος, που μας κάνει να μπερδεύουμε το προφανές με το φανταστικό;…

Περισσότερα...
 
Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΩΣ ΜΕΣΟΝ (Μέρος 1 & 2) Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

Whitehead-link-alternative-sexuality-symbol 250Το σεξ και το χρήμα είναι το δίπολο καθημερινού και συνεχούς ενδιαφέροντος του σημερινού κόσμου. Και τα δύο πάντοτε ήταν τέτοια, κυρίως το σεξ. Αξίζει να αναρωτηθούμε για το σεξ για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Είναι αυτό μία πρόοδος ή μία καθήλωση; Υπάρχει αληθινή ελευθερία της σεξουαλικότητας σήμερα;

Αρχικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι το σεξουαλικό ένστικτο είναι ένα ένστικτο ζωής, τείνοντας να διατηρήσει τη ζωή μέσω της αναπαραγωγής της.

Περισσότερα...
 
H ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ (Μέρος 3) Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

ErrorweaΣυνέχεια από το ¨Η σεξουαλικότητα ως ανισότητα και ως μέσον¨

3) Η σεξουαλικότητα ως αυτοπροσδιορισμός
Η σεξουαλικότητα κατόπιν αυτής της προσωπικής και κοινωνικής της σπουδαιότητας γίνεται μέσον αυτοπροσδιορισμού και αυτοπραγμάτωσης του ανθρώπου. Μέχρι ένα ορισμένο σημείο όλα τα χαρακτηριστικά του ανθρώπου είναι προσδιοριστικά του εαυτού του, στον κόσμο βέβαια των φαινομένων. Όμως η στρέβλωση εδώ είναι κεντρική και αρχίζει με την υπερβολή και την μέσω αυτής παρεμπόδιση της ανάδυσης άλλων χαρακτηριστικών του που εν δυνάμει θα προσδιορίσουν τον άνθρωπο διαφορετικά και πιο ολιστικά.

Περισσότερα...
 
H ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ (Μέρος 4) Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

cycΣυνέχεια από το: "Η σεξουαλικότητα ως αυτοπροσδιορισμός"

4) Η σεξουαλικότητα ως αντίδοτο του φόβου
Είναι φανερό από την πρώτη προφανή λειτουργία της σεξουαλικότητας ως πράξης διαιώνισης ότι συνδέεται με το φόβο του θανάτου ως πόλος αντίθεσης προς αυτόν. Έτσι η σεξουαλικότητα χρησιμοποιείται ασυνείδητα ως μέσον για αντιμετώπιση του φόβου είτε με την γέννηση απογόνων είτε και καθαυτή ως αισθαντικότητα της ζωής και της επαφής με άλλους ανθρώπους. Αλλά ποτέ οι φυσικές λειτουργίες της ζωής –όσο ορθές και αναγκαίες και αν ήταν- δεν μπόρεσαν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά αυτόν το φόβο, γιατί δεν μπορεί το θέμα αυτό να αντιμετωπιστεί στο επίπεδό τους άμεσα και ολικά, μόνον έμμεσα και επικουρικά.

Περισσότερα...
 
H ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ (Μέρος 5) Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

portrait bwΣυνέχεια από το: "Η σεξουαλικότητα ως αντίδοτο του φόβου"

5) Η σεξουαλικότητα ως κοινωνικοποίηση
Η σεξουαλικότητα είναι ένας κεντρικός παράγοντας για την κοινωνικοποίηση του ανθρώπου, δηλαδή τον ωθεί σε μία κοινωνικότητα, μέσα στην οποία θα μπορέσει να εκφράσει και να ικανοποιήσει τη σεξουαλικότητά του. Αυτό καθαυτό είναι φυσιολογικό, αλλά αυτό που είναι αρνητικό είναι το ότι συχνά γίνεται το μόνο κίνητρο για την κοινωνικοποίηση. Ως κύριο κίνητρο αναπόφευκτα ορίζει και το επίπεδο των κοινωνικών σχέσεων και το κέντρο βάρους τους, αλλά αυτή η αποκλειστικότητα ή η δυσανάλογη σημασία του κινήτρου φτωχαίνει την ποιότητα των κοινωνικών σχέσεων και όντας συνδυασμένο με την γοητεία ως σεξουαλικότητα τις καταστρέφει εξαρχής, γιατί η γοητεία είναι μορφή αποξένωσης.

Περισσότερα...
 
H ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (Μέρος 6) Εκτύπωση E-mail
Ζώη-Συνείδηση-Καθημερινότητα

sexualΣυνέχεια από το: "Η σεξουαλικότητα ως κοινωνικοποίηση"

6) Η σεξουαλικότητα ως ελευθερία
Αυτό το στοιχείο της σεξουαλικότητας είναι πολύ κεντρικό και έχει διττή επίδραση, τόσο θετική όσο και αρνητική.
Η σεξουαλικότητα είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που θα μπορούσε να καταστήσει τους ανθρώπους  ανεξάρτητους από την γονεϊκή και κοινωνική επιβολή, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η ανεξαρτητοποίηση φέρνει μαζί της και τη δυνατότητα επιρροής καινούργιων ιδεών. Η προγονολατρεία είναι χαρακτηριστικό των φονταμενταλιστικών κοινωνιών. 

Περισσότερα...
 
Περισσότερα Άρθρα...
« ΈναρξηΠροηγούμενο123456ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 2 από 6

Social Media

Photo Gallery

Διαφήμιση
Σόλων, για τη Σύνθεση και τον Οικολογικό Πολιτισμό - Copyright © 1990-2012 - Επικοινωνία