Creative Commons License
Είναι ελεύθερη: για Διανομή: για αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση στο κοινό του Έργου. Υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις >>>
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΟΠΑΔΙΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ (της Φωτεινής Μαστρογιάννη) Εκτύπωση E-mail
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
Τρίτη, 21 Μάρτιος 2017 17:33

sheep-1684851 520«…ο πιο ριζοσπαστικός επαναστάτης θα μετατραπεί σε συντηρητικό μία ημέρα μετά την επανάσταση». Χάννα Αρεντ, 12 Σεπτεμβρίου 1970, The New Yorker

Η θεωρία της ψυχολογίας του κοπαδιού έχει τις ρίζες της στον Κέυνς. Σύμφωνα με τον Κέυνς, οι άνθρωποι ακολουθούν το «κοπάδι» γιατί πιστεύουν ότι τα υπόλοιπα μέλη – πρόβατα του κοπαδιού έχουν καλύτερη πληροφόρηση από τους ίδιους (το βλέπουμε και στα καθ'ημάς  με το πλήθος των "ειδημόνων" που εμφανίζονται στα μέσα μαζικής παραπληροφόρησης). 

Περισσότερα...
 
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ & Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΙΑ (του Γιώργου Κουτσαντώνη) Εκτύπωση E-mail
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
Δευτέρα, 20 Μάρτιος 2017 14:40

Franco-Gnocchi-Giochi-di-stagioni«Αν η ΕΕ έθετε υποψηφιότητα για να ενταχθεί στην ΕΕ, δεν θα μπορούσε να γίνει αποδεκτή. Ο δημοκρατικός της χαρακτήρας είναι απλά ανεπαρκής. Η σημερινή θεσμική δομή της ΕΕ θα πρέπει να αναθεωρηθεί διεξοδικά.» Γκύντερ Φερχόϊγκεν – πρώην Επίτροπος υπεύθυνος για την ευρωπαϊκή διεύρυνση.

«Οι πιο σημαντικές αποφάσεις δεν πρέπει να αφεθούν στις δυνάμεις των Βρυξελών οι οποίες κάνουν συστηματικά τα στραβά μάτια στις μεγάλες ομάδες οικονομικών συμφερόντων και αποσυνδέουν πλήρως τις αποφάσεις αυτές από τα συμφέροντα των εκατοντάδων εκατομμυρίων απλών πολιτών. Μεγαλύτερη διαφάνεια και μεγαλύτερη συμμετοχή των πολιτών, είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις για μια res publica της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην οποία οι άνθρωποι θα αναγνωρίζουν τον εαυτό τους ως ευρωπαίο πολίτη και πραγματικό κυβερνήτη της Ένωσης.» Sepp Kusstatscher – ιταλός πολιτικός μέλος της ομάδας των πρασίνων.

Περισσότερα...
 
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΡΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ; Εκτύπωση E-mail
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
Τετάρτη, 15 Μάρτιος 2017 16:53

politesΜε αφορμή την τρέχουσα διαδικασία αλλαγής του Συντάγματος και τις πρωτόγνωρες – ελπίζουμε και αποτελεσματικές υπό δημοκρατικό πρίσμα – διαδικασίες που θα ακολουθηθούν (δείτε περισσότερα εδώ), ένας συμπολίτης μας αναρωτιέται το εύλογο: γιατί ενώ αναγνωρίζουμε την πολιτική μας δυστοπία φαινόμαστε διστακτικοί στο να δράσουμε;

Περισσότερα...
 
ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ «ΟΙΚΑΔΕ» (του Δημοσθένη Κυριαζή) Εκτύπωση E-mail
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
Δευτέρα, 13 Μάρτιος 2017 15:31

time-history«Οίκαδε» ήταν το σύνθημα του κόμματος των βασιλοφρόνων, κόμμα Ηνωμένης Αντιπολίτευσης, που νίκησε στις εκλογές της 1ης Νοεμβρίου 1920. Να θυμίσουμε ότι στις εκλογές αυτές νικήθηκε το κόμμα των Φιλελευθέρων και ο πρόεδρος  του κόμματος Ελευθέριος Βενιζέλος δεν εκλέχτηκε  βουλευτής.  

Η ιστορία του Οίκαδε

Οι βαλκανικοί πόλεμοι του 1912- 1913 διπλασίασαν περίπου την γεωγραφική έκταση και τον πληθυσμό της Ελλάδας και αναβάθμισαν την οργάνωση και  το φρόνημα των Ελλήνων, που είχαν σοβαρά πληγεί από τον Ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897. Το 12-13 αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για το τι μπορούν να πετύχουν οι Έλληνες όταν έχουν κοινούς στόχους· όταν  είναι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

Περισσότερα...
 
AVAAZ: ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ CLICKTIVISM ΚΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ (της Θεώνης Καπλανίδου) Εκτύπωση E-mail
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
Δευτέρα, 06 Μάρτιος 2017 14:48

avaaz-1Όποιο ψήφισμα κι αν ανοίξεις, θα δεις από κάτω τον διεθνή οργανισμό, τύπου ΜΚΟ, με την επωνυμία «AVAAZ». Εκστρατείες συλλογής υπογραφών για το περιβάλλον, τον γορίλα, το κλίμα, τον καρκίνο, αλλά και για το το Νομπέλ στην Ελλάδα, για το “Μένουμε Ευρώπη”, για τους πλειστηριασμούς σπιτιών, για να φύγει ο Λάκης από τον ALPHA, για την κατάργηση των Τμημάτων Ένταξης των ΑΜΕΑ, κι ένα σωρό άλλα «ευαίσθητα» θέματα «κοινωνικής συνείδησης», που στοχεύουν στην συναισθηματική ενεργοποίηση του αποδέκτη και το αίσθημα του δικαίου.

Περισσότερα...
 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 3 από 84

Social Media

Photo Gallery

Διαφήμιση
Σόλων, για τη Σύνθεση και τον Οικολογικό Πολιτισμό - Copyright © 1990-2012 - Επικοινωνία