Creative Commons License
Είναι ελεύθερη: για Διανομή: για αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση στο κοινό του Έργου. Υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις >>>
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ «ΟΙΚΑΔΕ» (του Δημοσθένη Κυριαζή) Εκτύπωση E-mail
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
Δευτέρα, 13 Μάρτιος 2017 15:31

time-history«Οίκαδε» ήταν το σύνθημα του κόμματος των βασιλοφρόνων, κόμμα Ηνωμένης Αντιπολίτευσης, που νίκησε στις εκλογές της 1ης Νοεμβρίου 1920. Να θυμίσουμε ότι στις εκλογές αυτές νικήθηκε το κόμμα των Φιλελευθέρων και ο πρόεδρος  του κόμματος Ελευθέριος Βενιζέλος δεν εκλέχτηκε  βουλευτής.  

Η ιστορία του Οίκαδε

Οι βαλκανικοί πόλεμοι του 1912- 1913 διπλασίασαν περίπου την γεωγραφική έκταση και τον πληθυσμό της Ελλάδας και αναβάθμισαν την οργάνωση και  το φρόνημα των Ελλήνων, που είχαν σοβαρά πληγεί από τον Ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897. Το 12-13 αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για το τι μπορούν να πετύχουν οι Έλληνες όταν έχουν κοινούς στόχους· όταν  είναι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

Περισσότερα...
 
AVAAZ: ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ CLICKTIVISM ΚΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ (της Θεώνης Καπλανίδου) Εκτύπωση E-mail
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
Δευτέρα, 06 Μάρτιος 2017 14:48

avaaz-1Όποιο ψήφισμα κι αν ανοίξεις, θα δεις από κάτω τον διεθνή οργανισμό, τύπου ΜΚΟ, με την επωνυμία «AVAAZ». Εκστρατείες συλλογής υπογραφών για το περιβάλλον, τον γορίλα, το κλίμα, τον καρκίνο, αλλά και για το το Νομπέλ στην Ελλάδα, για το “Μένουμε Ευρώπη”, για τους πλειστηριασμούς σπιτιών, για να φύγει ο Λάκης από τον ALPHA, για την κατάργηση των Τμημάτων Ένταξης των ΑΜΕΑ, κι ένα σωρό άλλα «ευαίσθητα» θέματα «κοινωνικής συνείδησης», που στοχεύουν στην συναισθηματική ενεργοποίηση του αποδέκτη και το αίσθημα του δικαίου.

Περισσότερα...
 
Η ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ (του Γιώργου Κουτσαντώνη) Εκτύπωση E-mail
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
Τρίτη, 21 Φεβρουάριος 2017 14:56

symmorfosi-atomou-pros-omadaΣε προηγούμενη ανάρτηση με τίτλο «Γιατί σχηματίζονται οι ανθρώπινες ομάδες;» ο  Ν. Χ. Τάτσης, στο βιβλίο του Κοινωνιολογία – Κοινωνική Οργάνωση και Πολιτισμικές Διεργασίες Εκδόσεις Οδυσσέας 1994, προσέγγισε τις αιτίες σχηματισμού των ανθρώπινων ομάδων. Το παρόν κείμενο περιλαμβάνει αποσπάσματα του παραπάνω βιβλίου που σχετίζονται με τη συμμόρφωση των μελών μιας ομάδας. Δηλαδή με την υπακοή των ατόμων της ομάδας στην ομαδική βούληση.

Περισσότερα...
 
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΑΓΑΘΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΒΑΡΩΝ (του Δημοσθένη Κυριαζή) Εκτύπωση E-mail
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
Τετάρτη, 15 Φεβρουάριος 2017 15:55

omada-diktyo-520Η μορφή και οι στόχοι της παραγωγικής διαδικασίας

Στο παρελθόν και πολύ περισσότερο στο παρόν, η παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών ήταν και είναι μια συλλογική και όχι ατομική διαδικασία. Σημειώστε ότι ακόμα και στις μικρές πρωτόγονες κοινωνίες των ανθρώπων-κυνηγών, η απόκτηση θηράματος ήταν συνήθως μια συλλογική διαδικασία. Τη συλλογική διαδικασία παραγωγής εφαρμόζουν όλα τα έμβια όντα· τα σμήνη των εντόμων, με χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των μελισσών, τα σμήνη των πουλιών, οι αγέλες των άγριων  ζώων.

Περισσότερα...
 
ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ: ΤΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Εκτύπωση E-mail
Ενδιαφέροντα για Δημοσιογράφους, ΜΜΕ & Πολίτες
Παρασκευή, 10 Φεβρουάριος 2017 06:00

dimopsifismata-gen-panoramikiEπιμ.-μτφρ.: Γιώργος Κουτσαντώνης

Το ινστιτούτο Initiative and Referendum Institute Europe2 πραγματοποίησε μια ενδιαφέρουσα συγκριτική έρευνα με αντικείμενο την ποιότητα της νομοθεσίας που διέπει του θεσμούς άμεσης δημοκρατίας στις χώρες της ΕΕ, στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών  ΕΖΕΣ (Ελβετία, Λιχτενστάιν, Νορβηγία και Ισλανδία) και στην Τουρκία, με αυτή την τελευταία ως υποψήφια χώρα για ένταξη στην ΕΕ. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρείχαν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συγκριτική αξιολόγηση των 31 ευρωπαϊκών χωρών. Η έρευνα αυτή επικεντρώθηκε στα ακόλουθα τρία βασικά ερωτήματα3:

Περισσότερα...
 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 3 από 83

Social Media

Photo Gallery

Διαφήμιση
Σόλων, για τη Σύνθεση και τον Οικολογικό Πολιτισμό - Copyright © 1990-2012 - Επικοινωνία