Creative Commons License
Είναι ελεύθερη: για Διανομή: για αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση στο κοινό του Έργου. Υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις >>>
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Εκτύπωση E-mail

                 Η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι ένα από τα εργαλεία κοινωνικού λογαριασμού του ιδιωτικού τομέα με χαρακτήρα εθελοντικό ο οποίος βέβαια αποβλέπει στην κοινωνική εικόνα της επιχείρησης θεωρώντας αυτή την εικόνα σαν ελκυστικό παράγοντα στο πεδίο της αγοράς και των συμβάσεων. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη περιλαμβάνει βέβαια αυτές κάθε αυτές τις δράσεις αλλά και την προβολή τους. Όταν συγκλίνουν οι δράσεις και η προβολή σε κοινό μήνυμα τότε θα λέγαμε ότι είναι υψηλής θεματικής απόδοσης η προβολή αυτών των επιχειρήσεων. Έτσι μια εταιρεία προβάλλεται προωθώντας ταυτόχρονα ένα μήνυμα περιβαλλοντικό, ή ειδικές περιβαλλοντικές δράσεις ή ένα μήνυμα, μια πληροφόρηση για τις χρήσεις του νερού ή την εξοικονόμηση ενέργειας. Ταυτόχρονα προβάλλεται και η ίδια ως φορέας έκφρασης εταιρικής δραστηριότητας δράσης εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Όταν όμως προβάλλει ακριβώς το πρόγραμμά της, το οποίο η ίδια εφάρμοσε χωρίς ευρύτερη πληροφόρηση για το κοινό θα λέγαμε ότι είναι μικρής απόδοσης η προβολή της εταιρείας αυτής και είναι περισσότερο διαφημιστική. Πρέπει σιγά-σιγά να φτάσουμε σε υψηλές βέβαια αποδόσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης έτσι ώστε αυτές να μην αγγίζουν τα όρια μιας διαφυγής από άλλες υποχρεώσεις συμβατικές των επιχειρήσεων και παράλληλα η εταιρική κοινωνική ευθύνη να έχει υψηλή θεματική απόδοση όχι μόνο στο εσωτερικό της επιχείρησης αλλά και στην κοινωνία. 

Περισσότερα...
 
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ: ΕΠΕΝΔΥΣΗ, ΕΜΜΕΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ --- Σειρά Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 26 Οκτώβριος 2009 14:46


Φωτό:Wikimedia

Ο όρος εταιρική κοινωνική ευθύνη προσδιορίζει την ευθύνη που έχουν οι εταιρείες έναντι του προσωπικού της, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος, όχι μόνο ως οντότητες που επηρεάζουν σημαντικά το κοινωνικό γίγνεσθαι μέσα από την οικονομική τους δραστηριότητα αλλά και μέσα από τη διαμόρφωση ανθρώπινων προτύπων και τρόπων ζωής για τα οποία είναι υπεύθυνες.

Μέσα από τη διαφήμιση πολλές εταιρείες δημιουργούν επίπλαστες ανάγκες, αλλοτριώνουν και καταστρέφουν το νόημα στις ανθρώπινες σχέσεις. Αυτό δε γίνεται μέσα από ένα συνωμοτικό χώρο ολίγων διεστραμμένων επιχειρηματιών.

Περισσότερα...
 
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ EUROCHARITY YEARBOOK 2008 --- Σειρά Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 28 Ιούλιος 2009 14:55

       Τη νέα της έκδοση «EuroCharity Yearbook 2008: Πράσσειν Έλλογα - Πράσινη Ανάπτυξη & Αειφορία: Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα, Ανταγωνιστικότητα» παρουσίασε η EuroCharity την Τετάρτη, 8 Ιουλίου στο ξενοδοχείο Ledra Marriott.   Η μεγάλη προσέλευση συνεργατών, φίλων, εκπροσωπών εταιρειών, μέσων μαζικής ενημέρωσης αλλά και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, σε συνδυασμό με τις εύστοχες τοποθετήσεις των επιλεγμένων ομιλητών και τη ζεστή ατμόσφαιρα του Ledra Marriott, έδωσαν μια ιδιαίτερη νότα στη βραδιά της εκδήλωσης που ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία. 

 
Περισσότερα...
 
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ --- Σειρά Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Εκτύπωση E-mail
Σάββατο, 13 Ιούνιος 2009 12:36

Ancient_Greek_Coin_1_Wikipedia
Φωτό: wikipedia

            Εστιάζοντας στα μεγάλα προβλήματα της ανθρωπότητας και του περιβάλλοντος (που η πρώτη έχει δημιουργήσει) το κομβικότερο σημείο βρίσκεται στη χρήση του χρήματος. Πώς δηλαδή αντιλαμβανόμαστε στη συνείδησή μας το χρήμα;

             Η συνήθης θεώρηση έχει να κάνει με μια βαθιά ιδιοτελή χρήση του, όπου το χρήμα που έχω ανήκει μόνο σε μένα και το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για τις δικές μου ανάγκες. Αυτό μάλιστα θεωρείται τόσο αυτονόητο που αν για παράδειγμα έλεγες σε κάποιον ότι πρέπει να συμβάλει οικονομικά στην ενίσχυση κάποιων κοινωνικών ή περιβαλλοντικών δράσεων, αυτό το «πρέπει» θα τον αναστάτωνε σε βαθμό αγανάκτησης.

Περισσότερα...
 
«ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ » --- Σειρά Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Εκτύπωση E-mail

        Το πρόβλημα της υπευθυνότητας και της κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων είναι μεγάλο στη χώρα μας καθώς είναι ένας από τους παράγοντες της ανταγωνιστικότητας, είναι ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν όχι μόνο την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης αλλά την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας.
        Παράλληλα γύρω από τον όρο υπευθυνότητα και ευθύνη υπάρχει μια σύγχυση μέσα από μια διττότητα της έννοιας και του ορισμού της και καθώς επίσης δεν έχουν αναπτυχθεί καλές πρακτικές, παραδείγματα τα οποία να προβληθούν επαρκώς και τα οποία να διαμορφώνουν ένα πλαίσιο συνεργασίας της κοινωνίας και των επιχειρήσεων, αποτελεσματικό και διαρκές.

Περισσότερα...
 


Social Media

Photo Gallery

Διαφήμιση
Σόλων, για τη Σύνθεση και τον Οικολογικό Πολιτισμό - Copyright © 1990-2012 - Επικοινωνία